Slut på OS

Har precis varit och kört "Stepmix" på Selmas och det var riktigt drygt. Det var Malin som höll i passet och hon brukar kunna köra på rätt hårt och så även denna gång. Hehe, svetten bara rann men det är så det ska vara:) Nu ska jag strax duscha och fräscha till mig lite innan jag ska ta nya tag med anatomin. Finns en hel del att nöta in vad gäller det. Har iaf pluggat en del tidigare idag så känner mig lite småduktig:)

Vinter-OS är slut för denna gång, känns rätt sorgligt.
Vad ska man nu kolla på på tv?:/ Iofs kanske det är lika bra att det är slut så man får en del andra saker gjort än att bara hänga framför tvn?:P Fast "Mästarnas mästare" och "Hockeykväll" tänker jag kolla på iaf:) Det är bra grejer det.

Saknar Norrland och min familj. Ska bli skönt att komma "hem" om tre veckor. Dags att kolla på att boka resa vad gäller det föresten. Men innan dess är det plugga anatomi och öva massage som gäller. ~ I will succed ~

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Känns som att jag har saker att skriva, bara det att jag inte kan sätta ord på det. Äsch, lika bra att duscha och lyssna på musik istället. Men jag återkommer när ni minst anar det. Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0