Slappardags

Har inte orkat plugga mkt ikväll. Borde kanske plugga mer på ett sätt men å andra sidan så känns min hjärna trött på allt vad anatomi heter och därför känns det bara onödigt att nöta på. Ska ta nya tag med pluggandet imorrn istället och ägna resten av kvällen åt att bara slappa och göra roliga saker.

Har inte gjort några muffins ikväll heller. Köpte muffinsformar på affären men har som ändå inte blivit av. Har tittat på första delen av "Män som hatar kvinnor", diskat och duschat istället. Snackade lite med Helena på mobilen förut och min blåtand funkar klockrent nu. Fattar inte vad det var med den igår då den inte funkade överhuvudtaget, skumt. Men huvudsaken den funkar nu iaf:)

Just nu längtar jag till fjälls. Vill sitta och titta på de härliga fjällstopparna och andas in den härliga fjällsluften. Luften däruppe är så ren, frisk och klar - Helt underbar! Ska bli riktigt skönt att få komma bort på lite av en semester. Bort från vardagen även om det bara är för 5 dagar. Tror det kommer att bli härligt iaf.

~ Jag saknar Dig ~

Nej, nu blire lite filmtittande innan sovdags. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0