Skymtar ljuset i tunneln

Var väldigt trött idag när jag kom hem från skolan, så trött att jag t o m sov en timme på sängen. Det var väldigt skönt faktiskt. Konstigt ändå att jag är så trött, sov ju ändå nästan 8 timmar i natt. Men, men jag lär ju säkert vara en person som behöver 9 timmars sömn ibland.

Efter att jag sovit lyckades jag vakna till liv så pass mkt efter ett tag att jag kunde plugga. Har lärt in mig 4 sidor idag vilket innebär att jag bara har tre sidor kvar att lära in. Fast sen måste jag repetera alla papper ett X antal ggr också för jag känner mig långt i från säker på allt nu. Men det känns skönt att det går framåt iaf. Är inte alltid som det känts så när man haft så många anatomipapper att plugga in men nu äntligen börjar jag alltså se ljuset i tunneln :D - Hur bra som helst!

Har haft en träningsfri dag idag
(ja, om man inte räknar cykelturen till och från skolan då och promenaden jag tog på lunchrasten). Det känns bra faktiskt, tror jag behövt det. Orken har inte varit på topp den senaste tiden men det ska nog gå att ändra.

Imorrn har jag en ledig dag så då ska jag först massera med Josefine på förmiddagen och sen ska jag plugga så mkt jag orkar på anatomin. Vidare ska jag hinna med att träna också och förstås att slappa och "bara vara". Det kommer nog bli kanon det. Jag tycker verkligen om lediga dagar från skolan:)

Nej, dags att ta nåt att äta. Blir nog müsli lr flingor med fil - mums! Ha en forsatt härlig kväll och sov så gott när ni väl ska sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0