Pluggbreak

Har kommit halvvägs med mitt pluggande för ikväll. Det går sakta men säkert framåt men nu måste jag nog ta en liten paus och göra lite roligt. Min hjärna hänger inte med annars. Jag kan vara lite dålig på det när jag pluggar just det här med att ta pausar så det är nåt jag jobbar på.

Imorrn ska jag komma upp tidigt därför funderar jag på att sova snart. Är så himla trött nuförtiden på mornarna, vet inte vad det är. Man kan ju inte skylla på mörkret längre iaf. Ska byta massage imorrn me min klasskompis Josefine också vid halv 12 så det blir nog bra. Ännu en dokumentation kommer jag att få gjord då, perfekt:)

Nej, nu ska jag nog ta och kolla lite på "Mastermind" som tydligen går på tv4. Hoppas man inte blir alltför rädd bara sen när man ska sova ensam och allt:P Jag återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0