Peeling hit och dit

Så var spadag nr 1 avklarad för denna gång. Har fått lära mig en ansiktsmassage och en peeling för hela kroppen i två steg. Det gick rätt bra även om det blev ganska stressigt.

Nu har jag käkat blodpudding och lite grönsaker så nu är jag igång igen. Kan känna mig så seg och matt om jag går hungrig. Mat är verkligen A och O för att jag ska fungera på ett bra sätt. Har slängt in en tvätt i maskinen nu för en liten stund sen också, alltid bra. Ska ta och hänga upp den senare ikväll.

Tänkte ta itu med att plugga så mkt anatomi jag kan nu innan jag måste gå iväg på "pumpen" vid 5-tiden. Oj, det är visst ganska snart det - bäst jag lägger på ett kol. Ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0