Överlevde "pumpen" även denna gång

Sådär då har man "pumpat" klart för denna gång. Var drygt som vanligt men gött att ha de avklarat. Var mkt folk idag med, har folk här värsta träningsveckan nu lr vad är det frågan om? Det enda som jag verkligen inte gillar med "Body pump" (förutom att det är jävligt jobbigt överlag då;P fast det är ju samtidigt skönt också) är stretchen i slutet så den här gången dissade jag faktiskt den totalt och gick istället. Bättre att kunna komma hem tidigare och strecha här hemma i lugn och ro. Många av "pumpens" stretchövningar är så krångliga och dåliga tycker jag.

Hann inte plugga så mkt innan pumpen direkt så det måste jag ta itu med efter stretchen och duschen.
Blir till att käka nåt också, gnager på ett päron just nu - Mums! Fattar inte varför jag förut kunde tro att jag inte gillade päron, det är ju hur gott som helst:) Sen blire nog ett kokt ägg bland annat, måste fylla på med protein - Kroppens extremt viktiga byggstenar;P

Ha en fortsatt skön kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0