Nu förstår jag äntligen vad det är...

Promenaden med Sandra tidigare idag var väldigt trevlig. Knäppte en del fina vinterkort också, underbart. Ska plugga in kameran i datorn sen så man kan få upp korten på en större skärm. Hoppas nåt av korten går att använda som skrivbordsbakgrund men det tror jag:) Man borde promenera oftare faktiskt, är en skön sysselsättning.

Efter promenaden ringde jag och pratade med Helena. Ett väldigt trevligt samtal måste jag säga. Under tiden vi pratade om en sak så insåg jag plötsligt varför jag har gått och haft de tankar jag haft den senaste tiden. Plötsligt var det så himla glasklart för mig vartåt allt är på väg. Jag kunde verkligen förstå mig själv vad gäller en sak, vilket jag inte kunnat gjort tidigare. Allting har sin förklaring. Inga tankar lr känslor finns i onödan, alltid grundar det sig i något och så även denna gång. Jag fick verkligen en hel del att tänka på. Känns så himla skönt att jag äntligen förstår orsaken. Nu är det upp till mig hur jag vill hantera det fortsättningsvis. Men nu när jag vet så känns det som att det bara kan bli bättre. Tur man har Helena att bolla med, guld värt verkligen! :)

Nu ska jag ta och dusch
a. Har precis kommit hem efter att ha kört ett step-pass på Selmas. Sen ska jag ta på mig nå vettiga kläder och vandra iväg till Play palace där det ju blir tacos och sen bowling med några ur klassen. Det ska bli trevligt.

Måste nog lägga på ett kol nu lr två så jag hinner. Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0