Nötning lönar sig trots allt

Har varit duktig och pluggat en hel del ikväll. Har gått igenom hela övre extremiteterna, alla leder, muskler och allt förbaskat:P Gick rätt så bra tycker jag. En del grejer bommade jag på men en en del sitter iaf som tur är. Ska börja lite med nedre extremiteterna nu också innan jag gör kväll. Tänkte försöka köra igenom benen femur, tibia och fibula iaf innan jag går och lägger mig.

Känns ju bra att en del fastnat iaf efter all tid jag lagt ner på detta.
Fortfarande en del kvar men ja, jag har iaf kommit en bra bit på vägen:) Så helt omöjligt känns det inte. Fast hade jag inte pluggat så mkt som jag faktiskt gjort hade jag nog inte alls känt mig lika tillfreds för tillfället.


Varför dyker det upp i mitt huvud?
Det ska inte dyka upp i mitt huvud.
Varför bryr jag mig om alla frågetecken?
Jag ska inte bry mig om alla frågetecken.
Vad tusan söker jag egentligen?
Vet inte säkert men jag tror jag vet varför jag söker som jag gör.



Ska unna mig glass och andra godsaker i helgen:) Tänkte försöka ge mig på att göra och äta fläskfilé imorrn så vi får väl se hur det går med den saken. Blir spännande men det ska nog gå finemang. Jag är bra:)
Sweet dreams alla ni glada och mindre glada därute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0