Norrland i mitt hjärta

Äntligen hemma i Övik igen! Efter att ha rest sen kl 6 i morse så jag kom jag fram vid 21-tiden ikväll. Har vart hemma i snart tre timmar och jag känner mig verkligen hemma. Allt är sig så likt och det är en skön känsla:) Så kul att träffa min familj igen också. Har hunnit träffa pappa och Marianne. Just nu snackar jag med Helena och min mamma. Det är en härlig känsla att kunna prata me mina familjemedlemmar öga mot öga och inte bara via telefon.

Har fått med mig massagebänken hit också - oskadd! Tur det. Var lite orolig över att den skulle gå sönder på nåt sätt men den verkar ha klarat sig fint. Har inte packat upp den helt än, det har jag inte orkat. Det får jag väl ta itu med imorrn kanske. Just nu får den stå kvar i min gråa massageväska.

Nu ska jag fortsätta vara social här hemma innan det strax blir sängen. Känner mig rätt trött och sliten trots att jag sov en hel del på bussen tidigare idag. Känns iaf mkt skönt att vara på hemmaplan igen:D

Sov så gott! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra E

Men vad roligt att du är hemma igen, synd att vi inte kunde gå ut men det får bli en annan gång :) jag blev ju bjuden på middag ikväll och det var så gott.. hoppas du sover sött darling! puss

2010-03-27 @ 23:18:01
Postat av: Marcus

Härligt! Du får ha det så bra där uppe i Norrland. Nu är jag flera mil längre söderut än du någonsin har varit i det här landet ;)

2010-03-28 @ 14:04:56
Postat av: Ylva

Härligt att höra! :) Jag kommer hem natten till fredag - tjohoooo! Snart ses vi bruden ;)

2010-03-29 @ 22:26:35
URL: http://ypple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0