Mitt huvud strejkar ibland

Idag på skolan har vi gjort en broschyr om det endokrina systemet, lite småavancerat men min grupp lyckades få till det riktigt bra till sist:) Skönt! Känns verkligen att man är inne i en pluggperiod nu och nöter mkt anatomi, finns inte så mkt hjärnceller kvar till andra ämnen. Tror jag ska unna mig att sova 8 timmar ikväll, minst - helst mer än 8. Känner att min hjärna inte hänger med hundra i nuläget.

Nu ska jag sticka iväg till Spa och köra pump. Kommer bli tufft som vanligt men det är iaf min favoritinstruktör som håller i det så det känns positivt:) Hanna, min fina klasskompis, skulle också pumpa med mig egentligen men jag fick ett sms från henne för en stund sen om att hon inte kände sig i balans och därför skulle avstå. Det var tråkigt men det är betydligt bättre att vara hemma och ta det lugnt när man känner så. Får träna med henne nån annan kväll i stället.

Har tre massagedokumentationer kvar att fixa innan måndag också. Om en vecka ska jag ha gjort 10 klassiska massagedokumentationer plus att jag då ska skriva det svåra anatomiprovet på extremiteterna. Jag hoppas det kommer att gå bra. Det ska det gå. Det fixar jag.

Dags att bege mig så jag hinner få en biljett till body pumpen innan de tar slut. Ha det så väldans bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå gumman! :) det är klart du fixar tentan, så duktig som du är! nu lyssnar jag på winnerbäck och jag lyssnar mer och mer och det blir bara bättre :) synd att jag inte kunde hänga med till konserten i karlstad ;) hade varit roligt att stå och dansa till han med dig! puss<3

2010-03-15 @ 20:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0