Lättskrämd

Insåg att jag inte är modig nog för att kunna titta på "Mastermind" när jag är alldeles själv i denna stuga så därför stängde jag av tvn. Jo, jag kan vara ganska lättskrämd så det känns bara onödigt att skrämma upp sig. Vill kunna sova i natt också, hehe. Sånda där filmer ser jag helst med folk och inte ensam, så det så.

Har iaf diskat undan nu. Sjukt hur mkt disk det samlas på bara en enda ynka dag. Diskade ju igårkväll senast men, men sånt är väl livet som student.

~ Jag kan styra mina tankar, jag kan styra mina tankar....hur kunde det bli såhär? Tur jag är stark. ~

Nu ska jag fortsätta plugga och ta nåt att käka. Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Jag såg andra delen av Mastermind. Kommer ihåg att du och jag såg den hemma hos min pappa för några år sedan :D

2010-03-09 @ 11:28:58
URL: http://ypple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0