Jag svävar!

För första gången på väldigt länge känner jag mig helt harmonisk och i ett avslappnat tillstånd. Det är en sån underbar känsla:) Den senaste tiden har det annars alltid funnits en liten gnutta oro, misstanke, osäkerhet, oharmoni inom mig nånstans men inte just ikväll. Kanske har det att göra med all massage från dagen, jag vet inte. Det spelar egentligen ingen roll heller vad det beror på:) Jag är bara så tacksam över att kunna känna mig såhär lycklig och lugn just nu. Ska stanna kvar i den här känslan så länge jag bara kan för det var längesen jag kände mig såhär. Det är en otrolig känsla. Skulle kunna krama om hela världen just nu:)

Den klassiska massagen kommer att ordna sig.
Anatomin kommer att ordna sig.
Jag kommer att lösa det.
Jag kommer klara av att lära mig det jag ska, så pass bra är jag faktiskt:)
Jag har större kapacitet än jag tror. Med min vilja och flitighet kommer jag greja det. Jag måste bara börja tro på mig själv mer.

Jag är fri. Jag är frisk. Jag är bra. Jag är stark. Jag är duktig. Jag är viktlös. Jag flyger fram. Jag ler.

Jag har fantastiska människor i min omgivning - Tack till alla er, ni är otroliga!
Speciellt tack till dig Hanna för att du är du! Dina ord värmde verkligen idag ska du veta:)


:) :) :) HARMONI! :) :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0