Insikt

Man påverkas verkligen av allt som händer runtomkring en. Det är verkligen så. Personer man umgås med, miljö, stämning...allt! Jag har inte trott att man påverkas så mkt som man faktiskt gör men de senaste dagarna har jag kommit underfund med att jag faktiskt ändrats/utvecklats en hel del här nere i lilla Sunne. En hel del saker är positiva men så har jag insett att jag även påverkats lite negativt vad gäller en viss sak.

Det kan göra mig frustrerad och förvirrad men jag vet ju egentligen hur det är så det gäller bara att jag försöker landa igen. Jag har ett bra ställe att landa på, det vet jag sen förut. Gäller bara att jag plockar fram det igen. Som tur är har jag min familj som påminner mig om jag svävat iväg lite väl mkt och det är jag väldigt tacksam för. Det är nämligen lätt att jag själv blir förblindad av alltihop.

~ Jag tycks famla omkring i mörker stundtals men ljuset finns i själva verket närmare än jag tror, det gäller bara att jag hittar det ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0