Fixar-lördag

Hitills idag har jag:
- Slängt in en tvätt i tvättmaskinen
- Pluggat leder och muskler på de övre extremiteterna med Sofia:)
- Pluggat lite sj
- Pratat med min kära far i telefon
- Städat lite
- Skickat några sms
- Pratat med mina hyresvärdar om att jag vill bo i den här stugan till hösten också
- Ätit risgrynsgröt
- Åkt skidor 5 km (föret var verkligen varierande men mest klibbigt och segt förstås med tanke på vädret som är/varit - nåja, desto bättre träning I guess)

Nu ska jag:
- Plugga, äta lite och ev. ta en promenad efteråt

Sen ska jag:
- Duscha
- Hänga upp tvätt
- Tvätta en ny maskin
- Damma
- Fixa mat
- Plugga lite till på de nedre extremiteterna

Jag längtar verkligen tills måndagkväll då man fått göra bort det där dryga anatomiprovet och kan slappna av lite mer. Just nu går man mest och väntar lite känns det som.

Är föresten småsugen på att baka muffins lr nåt.
Hm, får se om det kanske hinns med också:) Imorrn ska jag iaf plugga med Sofia igen kl 10 så det blir great. Därmed ska jag inte vara vaken alltför länge ikväll.

Mitt underbara blåtandsheadset funkar igen föresten:D
Det funkade igen efter att det blivit urladdat, vilken tur man har ibland. Nu hoppas jag innerligt att det inte börjar krångla igen. Jag ska ta väl hand om det.

Ha en fin lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0