En gulddröm

Natten som var drömde jag intensivt och mkt precis som jag gjort den senaste tiden. Tror jag har nån riktig drömperiod nu, mkt som ska bearbetas kanske? Antagligen. Minns inte exakt allt jag drömde i natt men jag minns att en massa små guldmynt/guldkorn var med i slutet av drömmen.

Har kollat runt lite på nätet och hittat de här förklaringarna till om man drömmer om guld.

- Guld: En dröm om guld är ett mycket gott omen. Efter några smärre motgångar kommer du att lyckas storartat med dina projekt.

- GULD: Tur i kärlek.
(denna förklaring fann jag på två Internetplatser)

Så nu är det bara att hoppas på att drömförklaringarna stämmer, i alla fall nån av dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0