Dags för anatomifokus

Sov som en prinsessa i natt. Är så skönt att inte ha några sömnproblem alls som vissa andra verkar ha. Jag hade sömnproblem ibland när jag var liten, framför allt när jag sov borta, men de försvann efter några år. Vet inte säkert hur de försvann men jag är väldigt glad över det iaf. Numera sover jag lika bra överallt och det känns görbra (för att vara lite värmländsk;P)

Har masserat Josefines rygg och nacke och har även fått en likadan massage av henne.
Det var nice:) Har bara två dokumentationer kvar nu att fixa tills måndag så det ska nog lösa sig bra det där. Nu tänkte jag ta itu med att plugga anatomin för fullt så jag lär mig den nån gång.

Kl 16 ska jag förmodligen köra bålträning i 40 min i form av "Spa core ball". Det kommer nog blir bra det:) Kanske kör några minuters kondition efter det. Annars är jag småsugen på att köra 45 minuters spinning också vilket är senare ikväll. Hmm, ja vi får se vad man känner för.

Borde ringa till ett av mina LIA-ställen och kolla upp vilka tider som gäller och så. Får försöka fixa det idag också.

Nu blir det iaf plugg för fulla muggar. Ha en trevlig onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0