Behöver nytt skrivarbläck

Idag har jag vart på processhandledning, lika mysigt och tänkvärt som vanligt
- Tack för det! Sen var det meningen att jag skulle utbyta massage med min klasskompis Angelika men dess värre hade hon blivit sjuk och stannade därför hemma idag. Vi får ta och byta massage nån annan dag i stället.

Jag har iaf pluggat en del anatomi och diskat undan massa här hemma idag så det känns skönt:) Nu ska jag strax ta och vika lite kläder och sedan börja med maten. Blir nog kyckling med potatisklyftor och grönsaker idag igen, det är go'a grejer det. Vid halv 7 blir det spinning i 45 minuter, hoppas man har lite kraft i benen för det.

Jag läste nyss igenom min beteendevetenskapsuppgift också och den får faktiskt duga nu. Jag har gjort vad jag kan så får man se hur långt det räcker. Imorrn ska jag skriva ut den på skolan eftersom mitt skrivarbläck i min egen skrivare definitivt är slut nu. Måste beställa mer bläck när jag orkar och har tid. Men känns inte som någon stor prio direkt eftersom vi får använda skolans skrivare.

Senare ikväll ska jag försöka läsa igenom massagen lite eftersom jag ska massera med Hanna imorrn efter skolan, det kommer bli great. Nu ska jag ta och fixa lite här. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0