Äter som en häst

Kan tillägga att jag äter som en häst för tillfället. Slängde i mig två mackor som middag, innan och mellan massagerna, och det känns att jag saknat energi ett tag nu. Jag blir verkligen hungrig av att massera och få massage. Allra helst när jag gjort det under en hel dag som denna, helt sanslöst!

Visst blir det en del pengar på mat såna här tider men samtidigt känner jag verkligen att det är nåt som är värt att slösa pengar på.
Jag tänker inte bryta ner min kropp, är bara onödigt. Nu tänker jag bara fortsätta lyssna på min kropp och äta tills den blir nöjd. Att man tränar en hel del som jag, gör ju också att förbränningen ökar även i vila så därför behöver man fylla på med energi titt som tätt för att kunna funka ultimat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0