Anatomin går faktiskt framåt

Dagen började med massage. Jag både gav och fick, det var skönt. Efter det var jag och handlade en sväng innan jag satte igång med att fixa potatisklyftor med lite grönsaker till. Till det åt jag en grillad kykling som jag köpt på Ica - Mums! Sedan satte jag igång med att plugga anatomi. Går sakta men säkert framåt iaf så det känns bra. Gäller bara att hålla humöret uppe vad gäller plugget och ta en liten bit i taget så ska det nog gå vägen tillslut. Jag kan bara jag vill:)

Efter pluggandet var jag och körde "body pump", lika jobbigt som vanligt. Men det känns ju att man har muskler iaf vilket är positivt hehe;P Kom hem för en liten stund sedan och har till och med kommit ihåg att stretcha benen och sätet lite extra denna gång. Har varit ganska stel just där efter de senaste "pumparna" nämligen så det skadar definitvit inte att stretcha extra.

Nu ska jag äta min morot och apelsin kombinerat med hårdbrödmackor med ägg och kaviar på.
Det kommer bli riktigt gott. Har fått undan en hel del tvätt också på tal om ingenting så det känns riktigt bra. Bara städningen kvar men plugget priroteras före städning som golvtorkning iaf så vi får väl se när det blir.

Nu ska jag käka. Ha en toppenkväll, det ska jag försöka ha iaf:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0