Allting händer av en anledning

Oj, så många blogginlägg jag öst på med den senaste tiden men kul är det. Är så skönt att kunna skriva av sig trots att jag inte alltid kan skriva allt jag har inom mig p g a privata själ.

Har fortfarande inte bokat min hemresa upp till kära Norrland, det måste jag göra snart. Är ju inte länge kvar nu till LIAn börjar, bara ca tre veckor. Funderar på att ta buss den här gången också med tanke på att jag ska försöka ta med min massagebänk. Blir bara fundersam på om jag ska försöka fara torsdag den 25 mars och isf tvingas missa den sista timmen av vår anatomilektion. Känns lite dumt att missa den tiden dock eftersom vi allt som oftast gör vettiga saker på de lektionerna. Det är väldigt svårt att ta igen det sen om man missat nåt. Kanske far hem på fredag annars, men då missar jag "månskensturen" på fjället och det känns lite tråkigt:/ Måste fundera på det där.

Har inte lyckats lära mig de 4 anatomisidorna för dagen som planerat:/
Känns inge vidare men jag ska läsa på bara lite till nu ikväll och sen unna mig att sova. Förhoppningsvis kan jag komma upp tidigt imorrn så jag kan fortsätta plugga på sidorna då, för imorrn har jag 4 helt andra sidor som jag måste plugga in. Tuffa pluggtider är vad det är men det är bara att bita ihop. Nån gång kommer jag kunna all anatomi och verkligen förstå hur allt funkar. Det kommer säkerligen vara en häftig känsla:) Den längtar jag efter.

~ Stark ikväll också ~ 
~ Allting händer av en anledning ~


Nu ska jag borsta tänderna och sen sova. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0