Yoga och packnings-dag

Är i Sunne för tillfället med min syster Helena. Mkt trevligt måste jag säga. Idag var jag på skolan och hade yoga, gick bra men det var lite svårt med andningen. Efter skolan har jag och Helena packat och donat på här i min stuga. Nu är alla saker som jag ska lämna kvar här nere i Sunne bortpackade, vilket är de flesta av mina saker. Ska ta upp väldigt lite saker till Övik i sommar, mest datorn och kläder bara.

Vi har varit duktiga och lagt alla mina anatomipapper också i plastfickor och satt in de i små pärmar, perfekt. Borde ha gjort det för längesen men bättre sent än aldrig. Skönt att det är gjort nu iaf:) "Ordning och reda, löning på fredag" (...men inte för mig;P). Vi tog en promenad ute i solskenet lite tidigare ikväll. En riktig kanonkväll måste jag säga. Vindstilla, soligt och lagom varmt - underbart! Hoppas sommaren bjuder på många såna här kvällar. Vi promenerade ända bort till min skola där vi kollade runt lite. Helena fick lite taktilmassage av mig också. Kändes verkligen att man inte gjort det på ett tag.

Nu ska vi äta lite blåbär och glass och sen blire nog sova.
Jag behöver iaf inte vara på skolan föränn halv 10 imorrn så en liten men ack så välbehövlig sovmorgon blir det:) Imorrn ska jag tillsammans med några andra i min klass ta hand om de personer som sökt in till utbildningen till hösten. Vi ska finnas i klassrummet så de har en chans att träffa oss och ställa ev frågor. Ska bli spännande att se vilka de är. Tänk, för bara ett år sen skulle jag ner hit till Sunne på intervju. Gud så nervös jag var men spännande var det. Minns det nästan som igår och nu har ett helt år gått sen dess, sjukt. Det är verkligen mkt som har hänt sen dess trots allt så på vissa sätt är det inte så konstigt att ett helt år har passerat.

Nu ska jag vara social med Helena. Ha det superbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0