4 dagar kvar

Vill bara få det där j*kla provet avklarat nu! Men ändå inte eftersom det känns som att jag inte kan så mkt som jag borde kunna för att lyckas med det. Är bara så jobbigt att ha det i bakhuvudet hela tiden att det snart är dags. Vill som bara kunna lägga allt det där åt sidan nu. Jag vill verkligen kunna njuta av sommaren fullt ut.

Fick iaf mejl om vilken tid som gäller vid det praktiska provet och jag fick en tid på onsdag halv 12 med M. Det känns bra. Då har jag iaf måndagkväll och hela tisdagen på mig att öva palpation, stretch och massage. Just nu hinner jag bara med teorin känns det som. Det är mer än tillräckligt.

Har fått låna Sex and the city film nr 1 av Sandra K iaf så den ska jag unna mig att se nån kväll.
Sen ska jag förhoppningsvis gå och se tvåan också framöver. - Tack så mkt Sandra!

Skulle steka strömming förut men jag var nog lite ofokuserad eftersom jag lyckades bränna de rätt mkt. Klantigt men sant. Nej, ska nog fara till Coop nu och köpa mjölk och nåt annat gott. Blev så djävulskt sötsugen nu. Jobbigt!

25 grader är det i min stuga just nu och så varmt har det även varit de senaste dagarna. Sjukt hur mkt värme ute kan påverka värmen inne egentligen. Okej, rätt logiskt på sätt och vis men ändå. Elementen har jag ju haft avstängda sen länge så de bidrar iaf inte nåt. Datorn ger dock säkerligen ifrån sig en hel del värme. Får nog försöka stänga av den lite oftare.

Nu ska jag cykla till affären. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0