Massagebänk

Har föresten en massagebänk på g nu:) En "Portalite", en delux-bänk alltså med andra ord;) Ska förmodligen fara ner och kolla på en i Kristinehamn nästa helg och det känns som att jag kommer att slå till om det inte är några större fel på den. Den kommer att gå på 5000 med resa och alltihop men det kan det lätt vara värt. De där kostar ju 7000 spänn om man beställer en helt ny så då kör jag hellre på en begagnad som ändå funkar och därmed sparar man ett antal hundralappar. Skulle tydligen ingå en väska också vilket är mkt bra. Måste dock köpa till en uppblåsbar benkudde men det har jag räknat in i de där 5000 kronorna redan. Vill verkligen ha en såndär "Portalite" då jag tycker det är bättre att ha en bänk med ett "fast" armstöd istället för en "hängande" som de flesta bänkar verkar ha. Visst "Portalite" kostar ju mer också än många bänkar men jag är säker på att kvaliteten är kanon. Den kommer säkerligen hålla många år. Vi har just den där massagemodellen på skolan också så därav vet jag hur de funkar och hur bra de är.

Har velat ett bra tag nu på huruvida jag ska slå till och köpa en massagebänk eller inte. Är många i min klass som köpte sig bänkar redan i höstas men jag har som avvaktat lite. Men nu har jag väl iaf ändå kommit fram till att jag nog ändå ska köpa en egen bänk och ha trots allt. Känns som en bra investering även om jag inte är hundra på om jag verkligen kommer vilja jobba med massage efter utbildningen. Jaja, i värsta fall kan man ju alltid sälja den sen till nån om man inte skulle behöva den.  

Nej, nu väntar sängen på mig. Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0