2009-lista

ANTAL
Underkända ämnen: Noll
Byten av skola: Noll
Hål i tänderna: Noll
Brutna ben: Noll
Ambulansturer: Noll
Självmordsförsök: Noll
Byten av hårfärg: Noll
Stilbyten: Noll

VÄNNER & KÄRLEK
Nya vänner: Har träffat många nya vänner nere i Sunne=)
Pojk/flickvänner i år: En
Har du kysst någon? Yes
Kysst någon av samma kön? Nej, inte så att det räknas iaf
Har du dumpat någon? Ja, tyvärr
Blivit dumpad? Nix
Har du svikit några? Det hoppas/tror jag verkligen inte
Blivit utnyttjad? Nej, det kan jag inte påstå
Har någon sagt jag älskar dig till dig: Ja

NÖJE & FRITID
Hemskaste fyllan: Har bara haft bra fyllor, Haha;)
Nya hobbys/intressen: Att gå på gruppass...bla spinning, step-mix och Body-pump
Konserter jag har varit på: Lars Winnerbäck i Lila arenan, helt underbart!
Länder jag har besökt: Bara Sverige

BRA OCH DÅLIGA TIDER
Hur bra har du mått i år på en skala 1-5? Fyra
Har du skrattat så mycket så du ramlat omkull? Hehe, nej men det har säkerligen vart nära.
Har du gråtit mer än 5 gånger? Absolut
Har du funderat på att ta ditt liv? Nejnej!
Har du varit på begravning i år? Nej, men skulle egentligen ha varit på min farmors men vissa omständigheter gjorde att jag inte gick på den.
Har du förlorat en/flera vänner? Förhoppningsvis inte men man har börjat undra en del...:/

BÄSTA
Strulet: Pass
Låt: Lars Winnerbäck - Om tiden vill ifatt
Konserten: Lars Winnerbäck
Vännen: Finns en hel del men jag väljer Sandra, Helena och min mor:) 
Sport: Hockey såklart
Köp: Min "multiskrivare" som jag köpte i somras 

STÖRSTA
Beroendet: Träning
Misstaget: Att börja prata om en allvarlig sak vid fel tidpunkt
Besvikelsen: Min kompis Maria (tyvärr)
Sorgen: När jag gjorde slut på mitt 3-åriga förhållande
Kärleken: Jimmi (trots allt) & Min familj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0