Lista över året som var...

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, en massa saker. Har ägt en egen bil. Jag har bott själv för första gången nånsin. Jag har rest ensam (bara inom Sverige men ändå). Jag har prövat på bodypump-pass. Jag har fått vetskap om hur det känns när ett tre-och-ett-halvtårigt kärleksförhållande tar slut. Har besökt Löfbergs Lila Arena och Karlstad plus Sunne såklart. Har sett Lars Winnerbäck spela live för första gången. Jag har börjat gå en tvåårig hälsoterapeut-utbildning i Sunne. Jag har fått lära mig taktilmassage och masserat en massa på RIKTIGT (om ni förstår hur jag menar). Sen är det säkerligen en massa andra saker också men detta får räcka.


2. Höll du några av dina nyårslöften?

Jag hade inget nyårslöfte.


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej, men min släkting Emma blev mamma till lilla Zelda:)

4. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?

Ett ännu jämnare och lyckligare liv. Att jag fortsätter att växa som person. Att jag vågar tro på mig själv ännu mera.

5. Vad var din största framgång 2009?

Att jag kämpade och slet kvar på Max trots allt som var. Att jag kom in på Sunnes hälsoutbildning...och vågade börja på den och flytta ner dit.


6. Vad spenderade du mest pengar på?

Hm, det var nog bilen jag ägde (bensin, försäkring etc).

7. Vad önskar du att du gjort mer?
Kanske varit lite mer spontan i vissa lägen. Vågat lite mera, man måste våga för att vinna. Skulle också vilja ha rest lite mer än vad jag gjorde men det är ju även en ekonomisk grej så det är inte lätt.

8. Vad önskar du att du gjort mindre?

Funderat och oroat mig inför saker.


9. Hur tillbringade du nyår?

Med min kära vän Sandra och en kompis till henne:)


10. Vem saknade du?

Min kompis Maria


11. Finns det någonting du ångrar med 2009?

Finns det säkert men inga större grejer tror jag faktiskt.


12. Vilken del av 2009 var bäst? Första eller andra halvan?

Båda har varit bra, men mitt äventyr till Sunne med allt vad det innebar slår nog ändå ut min första halva trots att min första halva också den var bra. Därmed var den andra halvan alltså bättre!


13. Hur tror du 2010 blir i sin helhet?
Det blir ett spännande, lärorikt och fantastiskt år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0