Har nu en egen massagebänk

Nu har jag köpt en massagebänk:D Var och kollade på en i Kristinehamn idag med Marcus och den såg så pass fin ut att jag slog till på den. Fick en väska med och allt, perfekt. Alla delar fick dock inte plats i väskan men ändå:) Känns bra att äntligen ha en. En som är bra kvalitet på också, toppen!

Resten av denna dag ska jag plugga och träna. Hade tänkt att laga mat (kycklingwook) också men jag vet inte om jag ska ta det imorrn istället. På så vis hinner jag plugga mer och träna. Ska nog köra stepmixen idag kl 17. Det ska bli skönt. Är sugen på att åka skidor med men man kan tyvärr inte hinna allt:( Måste verkligen försöka fokusera på att plugga anatomin nu så jag hinner lära in mig allt. Det är verkligen inte enkelt så för mig blir det nöta.com som gäller.

Nej, dags att plugga igen. Ha en fortsatt bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0