Jobbig morgon

Måste verkligen defragmentera min dator nu allså. Den är så seg så den gör mig galen. Är inte brist på diskutrymme det beror på iaf, den saken är säker. Ska ta och defragmentera den nu idag och sen hålla tummarna för att den blir bättre sen. Har ingen aning om hur lång tid det kommer att ta heller men det märks.

Annars känns det lite tungt för tillfället måste jag erkänna. Känner mig mkt stressad över anatomin. Har ingen aning om hur jag ska hinna lära mig allt man ska men jag måste iaf försöka. Sen har jag en hel del andra saker att göra också vad gäller skolan, måste verkligen strukturera upp mitt liv NU så jag hinner med allt det jag ska. Ständigt denna stress som kommer i omgångar, hatar det.

Sen igårkväll kom jag att tänka på en annan sak som jag egentligen vetat hela tiden men som jag inte velat inse. Igår rann alltihopa över mig och jag blev plötsligt väldigt medveten om mina tankar och känslor. Det gjorde att jag blev besviken och ledsen över mig själv. Trodde aldrig att jag skulle behöva hamna i en sånhär situation som jag hamnat i. Som tur är vet jag att jag nog sj kan ta mig ur det hela, så stark har jag faktiskt blivit psykiskt.

Bättre mornar har man varit med om också. Är det såhär det ska vara kan jag lika gärna slopa hela grejen.
Fick veta en väldigt intressant grej häromdagen också. Det skrämde mig lite. Det har fått mig att tänka till ytterligare både en och två ggr innan jag kastar mig framstupa in i något. Så många mönster som kommer igen, bekanta och invanda men är de verkligen bra för mig? Jag är väldigt tveksam
.

Mkt negativt nu, men det kommer kännas bättre senare idag - det är jag övertygad om.
Just därför ska ni inte lägga alltför stor vikt vid detta inlägg. Jag ska tillåta mig att tycka synd om mig nu ett tag, fortsätta lyssna på lämplig musik, sen sakta men säkert knyta näven i fickan och komma igen. Jag tänker komma igen starkare en innan t o m. Jag förtjänar fan bättre än det här nämligen.

Och Hanna föresten, du är för go och underbar! <3 - Tusen tack för tavlan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0