Can you feel IT? I can! :D

Sån jäkla härlig känsla man har just nu alltså. I love it!<3 :) :) :) Har kört träning hela dagen i princip. På fm var det aerobics som gällde och den underbara "redovisningen" lr inte;P Well, gick väl inte så superbra men det gick väl ändå okej. Sen på em har vi först kört spinning och sen box. Vet inte vad jag tycker om box egentligen. Innan vi körde igång tyckte jag inte att det kändes så kul men sen när vi väl körde igång så vart det roligare. Vet inte vad det beror på riktigt. Men det kanske är just det att man får ur sig en hel del aggresioner genom att boxas, vad vet jag?:) Behöver nog få ur mig en del på den fronten. Skoj var det hur som helst. Blev dock jävligt jobbigt ett tag där. Ändå känner man lite att det går i vågor beroende på vad man gör och vad man väljer att tänka/fokusera på.

Imorrn blire återigen träning hela dagen, nice! Undra bara hur mkt träningsverk man kommer ha imorrn och i övermorrn? Hehe, känns som att det kan bli en del faktiskt. Men det blir bra för då vet man att träningen gett resultat;)

Fick reda på en intressant sak också föresten. Mina ben brukar kunna skaka ibland under stretchen när jag tränat länge och jag frågade Andreas vad det kunde bero på. Enligt han så var det näringsbrist, d v s man måste käka nånting. Fast det bästa är förstås att käka nånting innan det sker. Egentligen borde man väl käka nånting mitt i alltihop om man ska träna i tre timmar. Inget tungt men nåt lätt iaf, typ en banan.

Ska försöka ta mig själv i kragen nu och göra lite nytta här. Ska försöka tvätta, diska och kanske plugga anatomi. Det sistnämnda borde jag verkligen göra men jaa, vi får se hur det kommer att gå.  Blir ju som rätt sugen på att bara slappa med. Men om jag sätter upp en visst tid som jag ska plugga på så kanske det går bättre. Kommer inte orka plugga nå länge iaf, det är jag tämligen säker på. Kanske borde sticka till affärn också men vet inte om jag ids.

Måste föresten än en gång nämna att min klass är riktigt härlig! Kanon! :D

Ha en mysig tisdagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0