Äntligen tar jag tag i LIAn lite iaf

Idag har jag varit på ett tre timmar långt möte om LIA utomlands. Vidare idag har jag handlat (en semla för 10 kr bl a, riktigt god!:), gjort klart mitt arbete om dystymi vilket jag ska redovisa imorrn, pluggat lite anatomi och sist men inte minst så har jag mejlat 20 olika platser och frågat om LIA. Jag hoppas jag får svar från hälften iaf, helst alla såklart men det kanske man inte kan begära.

Nu ska jag se ett avsnitt Sex and the city och sen ska jag fortsätta plugga anatomi.
Bara en och en halv vecka kvar till provet nu ju, suck. Måste verkligen ligga i vad gäller anatomin.

Har inte blivit nån träning idag om man inte räknar de kilometrarna jag cyklade till och från skolan då förstås:P
Riktigt tungt att cykla idag faktiskt då det var lite av en snöstorm ett tag. Det kom jättestora flingor som virvlade ner från himlen, många kom det också och snabbt gick det som bara attans.

Nej, fy fasen vad jag är less på att sitta framför datorn nu känner jag. Måste slita mig härifrån innan jag tuppar av lr nåt. Ha de så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0