Trött, negativ & ännu mer trött

Är jävligt trött för tillfället. Mina ögon faller igen när jag ska läsa och plugga på nervsystemet, inte bra. Funderar starkt på att gå och lägga mig i sängen strax. Ska ta nya tag med pluggandet imorrn då jag inte är så jäkla trött.

En tanke slog mig idag också, vet inte var den kom ifrån, det var/är förmodligen ingen bra tanke iaf så jag har inte följt den. Vet inte vad det är med mig. Brukar inte tänka såhär. Hoppar jag återgår till mitt "normala" jag imorrn och att inte några drömmar inatt kommer att spöka med mig genom denna tanke.

Mkt i skolan har jag ju också som ni säkert förstått. Har haft två prov denna vecka (egentligen ett prov men det var uppdelat på två dagar) och nästa vecka på måndag har jag prov på nervsystemet. Vidare måste jag skriva en beteendevetenskaps-uppsats till på onsdag med som jag inte har nån aning om hur jag ska skriva. Kommer bli improvitation till tusen när jag väl hinner tag i det. Usch, hatar när jag har för många pluggsaker att göra. Jag vill ha en sak i taget, det räcker. Nu börjar ju OS snart också så det måste jag bara hinna följa!

Skulle velat haft den här helgen till att bara vara och slappa men det kommer jag inte att kunna göra. Visst kommer det väl att bli en del slappande men tanken att plugg behöver göras kommer ändå finnas där hängandes över mig hela tiden. Lite småjobbig känsla. Vet att man ska tänka postivt men ibland orkar man som bara inte, iaf inte när man är såhär trött fysiskt och psykiskt. Äsch, jag behöver nog bara sova just nu. Kommer nog kännas bättre imorrn. Imorrn ska bli den bästa fredagen på länge. Punkt slut.


Min mobil är föresten lite konstig för tillfället pga ett vattenläckage i min väska tidigare ikväll. Jag hoppas dock innerligt att den ska funka som vanligt igen imorrn. Så om ni försöker få tag på mig på mobilen ikväll kanske ni inte kommer att komma fram/få nåt sms-svar p g a detta.

Sandra min fina vän har föresten varit söt och fixat en låt till oss två ikväll:) Det tycker jag var jättesnällt! Den gjorde min kväll lite bättre iaf - Tycker om dig jättmkt Sandra<3

Nu blire sängen, natti!

Kommentarer
Postat av: Sandra.E

Tycker om dig med min vän <3 puss

2010-02-12 @ 17:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0