Snart boxpass

Ska käka tonfisksallad och sedan ska jag på box på Selmas vid 17.30. Känns som att det kommer vara välbehövligt. Sen ska jag försöka skriva till/finslipa min BV lite inför inlämningen imorrn. Inatt ska jag sitta uppe och se hockeyn, kommer bli jäkligt nice. Vet inte om jag borde sova innan lr inte, vet tusan inte vad som är bäst alltså. Kommer nog vara trött imorrn i vilket fall som helst men ändå. Man vill ju försöka göra det bästa möjliga alternativet.

Nu måste jag verkligen försöka röja upp här i stugan. Såhär dåligt har det inte sett ut på länge. På med lite bra musik bara så ska det nog gå att ordna. Men först maat plus nätet:) Ska kolla upp vad mer spännande det är på OS ikväll också för den delen.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0