Pump & nu curling

Idag efter skolan lyckades jag somna på sängen. Tänkte bara sova typ en halvtimme lr så men det blev mer än så. Blev säkert att jag sov 2 timmar. Var jäkligt skönt iaf, sen får man se om man kommer att ha svårt att somna nu sen ikväll lr inte. Jag hoppas det ska lösa sig.

Vidare ikväll har jag kört body pump, känns fan alltid när man kör det alltså. Tror det är en grymt bra träning faktiskt. Mage och axlar kändes mest idag. Min favoritinstruktör höll i passet också så det var riktigt nice:) Han sprider verkligen ut extra energi, iaf upplever jag det så. Helt perfekt!

Resten av denna kväll ska jag se OS, just nu kikar jag på curlingen mellan de svenska herrarna och Schweiz. Det är spännande. Hoppas Sverige lyckas vinna. Är sprint snart också för båda damer och herrar om jag inte minns fel så givetvis ska jag slänga ett och ett annat öga på det också. Sist men inte minst ska jag försöka plugga.

Älskar verkligen OS, så jäkla kul. Kommer bli jäkligt underligt när det är slut om en vecka. Men jag ska verkligen passa på att njuta av de dagar som är kvar. Det har jag gjort mig förtjänt av:)

Kommer nog inte orka fara hem på torsdag heller trots att jag har långhelg ända fram tills onsdag.
Jag känner att jag ändå kommer att vara hemma fyra veckor i april ändå så. Känns som att jag vill stanna här i Sunne och plugga, bara vara och ev laga nån vettig mat under de lediga dagarna. Kommer bli finemang även om jag säkerligen kommer sakna Helenas och pappas sällskap under de avgörande hockeymatcherna. Tur jag har Marcus att se med iaf:)

Nu ska jag fortsätta se curlingen och käka. Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0