Nu får BV:n duga

Box-passet gick bra men det kändes i armar och axlar kan jag lova. Skönt att få "slå ur" sig lite iaf, det var verkligen välbehövligt. Efter boxen blev det spontant nog även ett 45 minuters spinningpass. Jag kände att jag ville ha mer träning. Spinningen gick väl sådär, kände mig rätt trött och sliten efter boxen men det gick ändå helt okej. Hade en sån otroligt härlig instruktör den här gången så det var kul:) Hon peppade verkligen på och fick en att trampa sitt yttersta. Dessutom syntes det verkligen att hon sj tyckte det var jätteroligt med spinning, det är en viktigt egenskap man behöver ha som instruktör tycker jag. Just att kunna förmedla glädjen man själv upplever av passet man leder. Ska bli intressant att se om man känner av nån träningsverk imorrn. Det lär jag känna.

Senare ikväll har jag suttit och försökt skriva och slipa till min beteendevetenskaps-uppgift en del, men nu ger jag mig. Imorrn ska jag lämna mitt exemplar till de andra i min PH-grupp och förhoppningsvis få värdefull feedback på seminariet nästa onsdag. Det känns skönt att veta att man fortfarande har tid på sig att skriva om/ändra innan den slutgiltiga inlämningen sker om två veckor. Är osäker på om jag skrivit så som man ska skriva men jag hoppas det. Jag har gjort mitt bästa.

Nu är det bara att vänta på att Tre Kronors match ska börja. Kanske egentligen borde sova lite innan. Känner mig lite småsliten. Fast jag var faktiskt ännu tröttare tidigare idag, alldeles när jag kommit hem från skolan. Då somnade jag t o m till på sängen i typ tjugo minuter innan det var dags för mig att göra mig klar inför träningen.

Mitt Internet jävlas ikväll också föresten, störande som tusan.
Jag kopplas ut från nätet var och varannan minut - irriterande! Skärpning nu Telia.

Orkar inte med varken dator lr Internet längre så därför skriver jag: Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0