Mer power önskas

Stepmixen ikväll var lite småtråkig måste jag säga. Blev mest besviken på konditionsdelen då det dels var lite för svåra steg vilket gjorde att man hade småsvårt att hänga med stundtals vilket gick ut över hur pass jobbigt det var. Jag vill hellre köra mer basicsteg och ta ut rörelserna så man får upp lite puls men, men inte mkt man kan göra. Jag hoppas att Malin (en annan instruktör) ska hålla i stepen snart för jag gillar hennes pass betydligt bättre. Sen var det helt smockat med folk på passet också vilket gjorde att man var tvungen att ha lådan på den lägsta höjden p g a säkerhetsskäl, trist. Jag som brukar köra på översta nivån nuförtiden, blir jobbigare då nämligen. Trångt blev det också mellan allas lådor. Hoppas verkligen det kommer mindre folk nästa gång. Styrkedelen var rätt bra iaf, alltid nåt. Imorrn blir det förmodligen Body pump 18.30.

Nu har jag käkat och försökt plugga anatomi men jag blir så jäkla trött alltså, helt sanslöst. Funderar nästan på att gå och lägga mig men så kom jag på att det ju är Hockeykväll vid 21.30 och det vill jag ju se. Nej, ska nog ta och diska lite och ringa Helena nu tror jag. Förhoppningsvis piggnar man till lite av det så man sedan kan köra en ny liten pluggstund. Måste verkligen fokusera på pluggandet nu. De närmaste tre veckorna kommer jag ha sjukt mkt plugg nämligen så det är bara att bita ihop för att hänga med.

Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0