Måste skaffa värmefilt

Idag hade vi prov på bålens skelett och leder, det gick hyfsat. Blev ändå hyfsat nöjd även om det fanns en del saker jag inte kunde. Imorrn är det prov på bålens muskler så då jäklar får man en ny chans att visa vad man kan.

Vidare har vi återigen fått masserat igenom rygg och nacke, bra det.
Jag passade på att fråga om en hel del saker jag varit osäker på vad gäller greppen så det kändes mkt givande måste jag säga. Nu måste jag bara komma ihåg det också. Sen gick vi vidare och körde även "bröst". Imorrn blire prov som sagt och sen ska vi massera ben.

Var för en stund och körde "Stepmix" på Selmas. Lagomt jobbigt faktiskt. Blev näst intill perfekt. Inte allra värst men inte skitlugnt heller. Tur att jag tog en rätt tung stång på styrkedelen. Vet inte vad jag ska träna i morgon riktigt. Kanske provar på "Aquaspinning"? Annars kanske det blir skidåkning lr vilodag. Får fundera på det.

Har föresten blivit jävligt kär i de "värmefiltar" vi har i klassrummet och använder oss av på massagen numera.
Måste fan investera i en sån alltså. Helt underbart att ligga på en sån varm och go grej och sen få massage. Tydligen kan man få tag på de som kostar 300-500 kr, inte så farligt. Sen kan man ju använda de där filtarna även om man inte masserar. De kan man ju använda genom att bara ligga på i sängen lr soffan när man ska se på tv lr liknande. För mig som brukar kunna vara ganska frusen av mig så vore det helt ultimat faktiskt. Får granska min ekonomi lite och se om/när man kan ha råd:) Känns som att jag kommer köpa en förr lr senare iaf, det är jag säker på.

Nu ska jag käka upp min müsli och plugga lite mer på bålens muskler. Resten av kvällen ska jag slappa och se sista avsnittet på "Sex and the city"-serien, spännande värre! Simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0