Massage & bålträning

Idag har jag gjort följande:
- Övat klassisk massage med Sofia, mkt trevligt och bra:)
- Tränat, Gått på ett Spa-core-ball-pass (det är jobbigare än man tror) sen sprang jag på löpbandet i 15 minuter och körde lite rygg och magövningar i gymet.
- Käkat bulgur och köttfärssås och en äggmacka, mums!
- Slängt in en tvätt.

Resten av kvällen blir det troligen:
- Hänga upp tvätt
- Diska
- Göra och käka OS-tårta
- Se OS, bland annat hockeymatchen mellan Finland och USA.
- Försöka plugga lite anatomi

För övrigt känner jag mig bättre idag än vad jag kände mig igårkväll. Var mentalt lite smånere igårkväll. Börjar se ett mönster i att jag kan bli deppig och negativ när jag är trött, var likadant förra veckan. Tror helt enkelt jag bara behövde sova igår. Sovde grymt skönt inatt och unnade mig 9 och en halvtimmes sömn. Det var otroligt härligt:) Sova är underskattat.

Nu ska jag diska undan och ringa min kära vän Sandra. Hoppas ni får en fantastisk fredagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0