Listan känns oändlig :/

Tungt just nu för min del. Just när man bockat av en sak så kommer en ny, listan tycks aldrig ta slut. Jag trivs bra med utbildningen men det är jobbigt när man har så många ämnen parallelt med varandra. Det är det för mig iaf. Vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt faktiskt. Kanske är jag bara inte en person som klarar av att hantera studerande på ett bra sätt.

Ingen träning idag för min del. Idag är det fokus på att ta hand om mig själv och att plugga. Funderar till och med på att äta nåt onyttigt ikväll bara för att peppa upp mig lite. Choklad hade inte vart fel alltså. Är jaktstart i skidskytte ikväll också så det måste jag kolla på. Heja alla svenskar!

Vet inte vad det är med mig. Tänker på det där igen. Det som jag ju lämnat bakom mig för längesen, lr? Vad fan är det här. Varför? Vad är anledningen till att det här finns inom mig? Vad ska jag få ut av det?
Hoppas jag hittar nåt svar snart.

Saknar lugnet i Norrland just nu. Kanske far hem på min födelsedag bara för att. Just nu iaf känns det bara som att jag behöver ett break från allt som har med skola att göra.

En veckas lov med bara ledighet och göra precis vad man vill hade inte vart fel just nu. Problemet är bara att jag då förmodligen skulle ha haft så svårt att släppa alla tankar på skolsaker jag vet jag måste göra. ~Gymnasiet i repris - Nej tack!~

Sandra K var så klockren idag när hon på lunchen sa att hon var här (på skolan) men ändå inte här egentligen. Jag nickade och sa att jag förstod vad hon menade. Det gör jag verkligen. Jag är lite i samma situation för tillfället. Tur vi har mentala träningsmetoder imorrn iaf och på torsdag, det kommer bli riktigt bra.

En sak till: Facebook är en drog....en riktigt farlig drog! En väldigt beroendeframkallande drog dessutom. Viktigt att ta avstånd från detta. Oerhört viktigt. Så det så.

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0