Klassisk helkroppsmassage

Har fått en klassisk helkroppsmassage idag för första gången. Det var riktigt skönt men oj så trött man blir. Jag har även givit min första helkroppsmassage och det gick väl helt okej trots att jag missade på en hel del saker. Men med tanke på att det ändå var första gången så var det okej. Hade tänkte att plugga "nervsystemet" nu innan stepen börjar kl 18 men istället har jag lyssnat på musik och snackat med Helena. Känns som att jag behövde det. Får ta nya tag med pluggandet efter att jag stepat lös lite.

Imorrn visas New york rangers mot Pittsburgh på sexan och det måste jag glo på. Ska spana in Lundqvists OS-form bl a. Vidare lär man säkerligen snegla ett och ett annat öga på OS-invigningen också även om den ju är mitt i natten.

Är lite småvilse i mig själv för tillfället, vet inte riktigt varför. Tror det beror på att det varit en ganska intensiv vecka med två prov och masserande hela dagarna. Massage kan sätta igång rätt mkt faktiskt, på gott och ont men mest gott som tur är. Tror jag behöver sova också, känner mig rätt seg. Tur man är ledig från skolan imorrn.

- FOKUS: HARMONI!

Nu ska jag nog ringa min vän Sandra och packa ner träningskläder inför stepen. Ha de så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0