Härlig fredag

Har haft en bra fredag. Idag har jag gjort detta:
- Unnat mig att sova ut till kl 11 (fan, vad skönt det kan vara att sova. Trist att man hade några mardrömmar bara).
- Pluggat på nervsystemet och börjat skriva lite på beteendevetenskapen (känns skönt att ha tagit tag i det).
- Pratat med min underbara vän Ylva (henne borde man snacka med oftare, saknar henne)
- Åkt skidor ute i Sunnes fina natur
- Ätit tacobuffé och discobowlat med några härliga klasskompisar. Bowlingen gick inge vidare dock men det var trevligt ändå.

Resten av kvällen blir det:
- Lite plugg
- Slappande i form av NHL (Rangers vs Pittsburgh) och OS-invigningen såklart
- nåt gott käk
- Sova såklart (när vet jag dock inte än:P)

En bra fredag helt enkelt om du frågar mig. Ska dra mig från denna dator nu. Ha en fortsatt mysig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0