Anatomi-söndag

Idag har jag pluggat en jäkla massa anatomi. Hoppas det kommer att gå någorlunda på provet imorrn åtminstone. Har faktiskt lagt ner en hel del timmar på detta nu, visst man måste ju kunna det också men. Visst jag kommer verkligen inte kunna allt, men jag hoppas jag kan en del iaf.

Vidare har jag kört bodypump.
Det gick riktigt bra. Vi var bara 5 st som körde idag, var längesen det var så få personer på ett pump-pass (tror föresten inte att det varit så få personer nån gång) men det var kul ändå. Ökade vikten på nästan alla kroppsdelar. Fast på "axlar" orkade jag typ inte sista 10 sekundrarna, blev så djävulskt trött - jojo, så kan det gå. Lyckades iaf köra igenom hela magövningen (plankmomentet) i slutet denna gången vilket känns otroligt bra. Visst, hållningen kanske inte var den bästa men jag körde igenom det iaf och försökte stabilisera min hållning så gott jag kunde. Vill gärna ha träningsvärk i magen, var ett bra tag sen jag hade det nu. Förhoppningsvis är det p g a att man har så starka magmuskler;) Hehe, man kan alltid hoppas på det iaf.

Nu ska jag göra ett sista ryck med att plugga anatomin inför provet imorrn. Ska lyxa till lite med blåbär och glass med, det har jag förtjänat.

Ha en fortsatt fin söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0