Vintertrött

Har pluggat anatomi med Josefin idag i lite mer än två timmar. Det har gått bra. Vi hann gå igenom benens muskler och armens muskler, great. Blir faktiskt mycket roligare när man pluggar med någon också, det är så lätt att man blir less och uttråkad när man sitter ensam och läser.

Nu ska jag snart iväg till Selmas och "tina upp" mitt träningskort.
Sedan är planen att köra ett 40 minuters långt pass med spa core boll. Hehe, kommer bli intressant minst sagt då jag inte alls lär ha någon balans för tillfället. Roligt ska det bli iaf och säkerligen ett välbehövligt avbrott från pluggandet.

Har varit så otroligt trött de senaste mornarna - ja, egentligen ända sedan jag kom tillbaka hit till Sunne. Helt sanslöst egentligen. Säkerligen påverkar väl mörkret en hel del men ändå. Imorse kändes det som att jag bara sovit i ca 4 timmar när jag i själva verket sovit det dubbla, så trött var jag. Knepigt. Man ska ju kunna känna sig utvilad efter att ha sovit 8 timmar men inte jag tydligen. Eller ja, nu känner jag mig pigg men inte tidigare i morse.

Nej, dags att fixa lite käk och förbereda träningskläder. Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0