Still waiting

Woho, jag lyckades komma ur min fantastiskt sköna säng. Ibland är man bra viljestark trots att kroppen inte riktigt vill hänga med på samma sätt. Igår gick det desto sämre däremot men man ska nog vara lite snäll mot sig själv och unna sig att verkligen sova ut ibland. Jag tror kroppen behöver det.

Nu sitter jag och äter min klassiska grötfrukost och sen ska jag bege mig upp till Selmas för att köra ett stepmix-pass som startar kl 11. Efter det blir det dusch och lite mat innan ska bege mig till en klasskompis för att byta en ansiktsmassage.

Sen har jag planer på att fortsätta skriva på mitt kostarbete. Ska ev höra med mina hyresvärdar om de kan ta fram mina flyttlådor också så att jag kan börja packa ner mina saker lite smått. Det skulle ju inte skada. Behöver inte vara klart förräns torsdagkväll egentligen men då ska det ju vara flyttstädat också så det är lika bra att vara ute i god tid.

4½ dygn kvar nu bara, I can't wait! Den här julen kommer att bli en av de bästa på länge <3

Önskar er alla en mysig tredje advent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0