Sammanfattning av år 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, jag for iväg till Norge ensam för första gången för att ha 8 veckors praktik där. Jag har också ätit riktigt sushi för första gången på en restaurang samt provat att äta crebbs. Båda sakerna var goda. Jag har också fått köra en sportig mustang, snacka om powerkänsla!;P Har även varit på en musikfestival för första gången i form av Storsjöyran, en rolig och spännande upplevelse.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inget sådant.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, inte vad jag vet.

4. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Ja, mer tid till att verkligen vara på samma ställe som mina nära och kära. Är så less på att behöva vara 70 mil ifrån alla (Sunne).

5. Vad var din största framgång 2010?
Att jag lyckades charma in mig hos en riktigt jäkla underbar kille:) och att jag hade modet/förmågan/turen att ta mig till Norge och vara där själv i 8 veckor. Jag har utvecklats väldigt mycket av båda sakerna!

6. Vad spenderade du mest pengar på?
Mat, min bärbara dator och resor. Har köpt en del kläder också men inte så mkt.

7. Vad önskar du att du gjort mer?
Njutit av nuet och tagit hand om mig själv mer.

8. Vad önskar du att du gjort mindre?
Borde inte oroa mig för så mycket saker. Borde heller inte ha så höga krav på mig själv hela tiden. 

9. Hur tillbringar du nyår?
Det blir här i Foppaland. Blir lite skoteråkning, spelning av sällskapsspel, äta gott, kolla på fyrverkerier och ev lite dricka - allihop med fantastiskt trevligt sällskap naturligtvis;).

10. Vem saknade du?
Har haft en ganska stor längtan efter alla mina nära och kära hemma i Övik, speciellt sen augusti då jag var tvungen att åka ner till Sunne igen.

11. Finns det någonting du ångrar med 2010?


12. Vilken del av 2010 var bäst? Första eller andra halvan?
Andra halvan.

13. Hur tror du 2011 blir i sin helhet?
Ett spännande år på alla plan! Kommer vara klar med min utbildning i maj och sen vet man aldrig vad som händer. Min förhoppning är dock att det kommer bli ett fantastiskt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0