Fantastiska mobil!

Det är helt fantastiskt att kunna använda mobilen igen!:) Att bara kunna ringa och smsa utan att behöva få ångest för att det kostar jättemycket. Sen att folk kan ringa till mig också utan problem och höga kostnader - Otroligt behändligt är det! På så sätt är det en väldigt stor fördel att vara här i Sverige jämfört med Norge. Det enda som är synd är att jag klantigt nog lyckades glömma mitt mobilheadset uppe i Övik annars hade det varit perfekt. Men, men det är ju bara ett I-landsproblem trots allt så man ska inte vara bitter.

Idag är det föresten fjärde dagen i rad som jag har känningar (träningsvärk) sen hockeyspelandet i lördags.
Lite lustigt att det sitter i så länge i ljumskarna. Men jag gillar det ändå:) Det bevisar ju verkligen vilken otroligt bra träning hockey är, för att inte tala om hur kul det är:D Jag måste verkligen se till att det blir mer hockeyspelande över jul och nyår.

Nu vid midnatt är det två veckor kvar av min vistelse här i Sunne. Sen åker jag HEM till Övik för att fira jul och nyår:) Längtar verkligen tills dess. Jag hör inte hemma här nere i Värmland just nu. Min hjärna och mitt hjärta skriker efter Övik och det norrländska lugnet.

Nu ska jag se "bonde söker fru" på tv för första gången på jaa, jag vet inte hur många avsnitt. Många är det iaf, den saken är säker. Har nog sett 6 eller 7 avsnitt i nätrepris tidigare men nu är det dags att se det på tv för en gångs skull. Tror det blir lite nyponsoppa med glass också, det var längesen!

Ha en mysig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0