Trött av beröring

Bara en skoldag kvar sen är det helg igen, härligt! Det går ganska fort trots allt. Imorrn ska vi dessutom se film och få besök av en skratterapeut så jag hoppas på en hel del skratt. Känns som att det kan komma att bli en enbart rolig dag imorrn faktiskt, skönt:)

Var verkligen supertrött både i måndags och tisdags. Tror ämnet ansiktsbehandlingar påverkade en hel del till det. Blev en hel del beröring då vill jag lova och många intryck att ta in, både inom- och utombords. Dessutom har jag under de två dagarna masserat två personer och fått två massager så jaa, beröring blev det minsann med råge.

Idag känns det dock bättre. Är inte alls lika trött idag. Har varit ute och joggat idag efter skolan och körde sen lite styrkeövningar också. Det var tufft då jag inte kört styrka på ett ex antal veckor. Men skönt nu efteråt förstås.

Har en del att göra vad gäller skolan men det ska lösa sig. Det gör det alltid. Bara jag som onödigt nog förstorar upp saker och ting lite nu och då. Jag ska tänka positivt och vara lugn. Jag ska göra mitt bästa helt enkelt, det räcker långt. Längtar dock till den dagen jag har ett jobb med tanke på att man då kan vara ledig när man slutat för dagen. Skolan och dess uppgifter bär man med sig dygnet runt på ett lr annat sätt. Detta tär en del på mig känner jag.

Har iaf en hel del roliga saker framöver att se fram emot, Gbg-resa (med Lisebergsbesök) t ex. om tre veckor. Det kommer bli amazing! :D Fan, vad jag längtar! Norgevistelsen är ett annat spännande äventyr som verkligen kommer beröra mig på många sätt.

Ska försöka boka min hemresa till Övik innan jag börjar min LIA v. 40 också. Kommer att kunna börja åka hem redan på onsdag den 29 september så det känns väldigt bra. Har hittat en billig flygresa med norweigan flyg som går mellan Sthlm och Umeå, problemet är bara att jag inte riktigt vet hur mkt bagage jag kommer att ha med mig:S Får se om jag ska kolla upp det lr ta tåg lr nåt ist. Hem till norr ska jag iaf!

Sen v. 40 smäller det. Då kommer jag att befinna mig i Norge, på Savalen fjällhotell och spa för att göra mina 8 veckors praktik där. Känns läckert, spännande och småotäckt på samma gång. En riktig utmaning för mig. Jag ska få bo på deras hotell och jobba lite extra på helgerna. Jag hoppas verkligen att jag ska trivas där och att det ska
gå bra, är ju ändå hela 8 veckor jag ska vara där så. Jag håller tummarna.

På fredag blir det massage-utbyte och sen tårtkalas, det gillas:) På lördagen ska jag också utbyta massage. Är så smidigt att passa på när det är helg då man ändå har hela dagar ledigt. Annars blir det nog en och en annan godsak, lite annat plugg och slappa:) Jag hoppas på att kunna hålla igång träningen också. Igår regnade och blåste det så mkt att jag omöjligt kunde jogga ute. Som tur är var det bättre väder idag.

Nu ska jag slappa lite till och sen sova. Stressfördjupningen ska jag fortsätta skriva på imorrn efter skolan, har inte hunnit det ikväll.

Ha en fortsatt trevlig onsdagkväll!

Kommentarer
Postat av: Sandra.E

Hey min vän!

hur är det? vi måste prata snart, SAKNAR DIG! PUSS

2010-08-27 @ 16:40:55
URL: http://sandraedinfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0