Har ätit kräftor för första gången!

Har haft en bra helg såhär långt. Har hunnit med att träna,  plugga (massera bland annat), slappa, vara social, promenera, äta gott samt att sova mycket=). Vad mer behöver man egentligen? Jag bör ha fått en hel del ny energi inför kommande skolvecka.

Igår var jag hos några i klassen på kräftskiva och fick smaka kräftor för allra första gången. Ja, trots de 21 år jag har levt har jag alltså inte ätit kräftor förrän igår. Det var gott men det var lite piller att skala de små djuren. Alltid roligt att vara lite social med delar av klassen även på fritiden. Vore kul om det blev en fotbollsmatch nån gång framöver. Jag gick dock hem rätt tidigt igår. Vet inte varför riktigt men jag kände mig nog helt enkelt nöjd:)

Har inte hunnit gjort så mycket hitills idag eftersom jag sov rätt länge. Har iaf skrivit en del på min fördjupning i mentala träningsmetoder och det känns som att det går bra faktiskt:) Har skrivit en hel del. Enda funderingen jag har är hur långt det egentligen ska vara. Känns som att jag har skrivit rätt mycket nu men om det ska vara upp emot en 10 sidor ungefär så har jag en jäkla massa kvar att göra. Har iaf mejlat läraren om det så jag hoppas att jag snart får ett svar. Visst, hon behöver inte säga exakt hur långt det ska vara för det beror ju så mycket på hur man skriver etc men jag skulle vilja veta bara en ungefärlig längd.

Nu ska jag nog sticka ut och få lite luft. Tänkte cykla en sväng till affären eftersom jag har stora planer på att försöka göra en ost-skink-och-broccoli-paj idag till middag. Har aldrig gjort det själv förut så det känns spännande. Behöver dock inhandla ost och broccoli då bland annat. Fast jag ska nog diska undan lite först och ringa mamma. Japp, så får det bli.

Ha en fin söndag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0