Vars tog plugg-disciplinen vägen?

Livet rullar framåt fortare än fortast just nu. Insåg idag att det faktiskt är april(!) och det innebär att det bara är maj och sen juni då de viktiga slutproven i anatomi går av stapeln. Jag behöver plugga! :S

Har ju praktik nu på dagarna vilket inte ger mig fullt så mkt tid till att fokusera på pluggandet. Har så många människor jag vill umgås med här hemma också vilket gör att man priroriterar det mkt framför plugget. Plugget borde man nog priroritera mer egentligen. Ska försöka ta tag i det, kommer inte uppnå det jag vill annars. Skärpning!

LIAn går bra iaf. Jag hade den första dagen på Caroline´s Spa idag och det kändes givande. Tror jag kan komma att lära mig en hel del även på detta ställe. Trevligt folk där också liksom på mitt förra praktikställe, härligt! Fick höra såna härliga komplimanger idag och det värmde verkligen:) Jag kan nog mer än jag tror, det handlar bara om att jag ska lita på mig själv. Ska iaf ha praktik där de två kommande veckorna nu och sen åker ja ner till Sunne igen. Det känns lite på två vis att åka ner igen men det blir nog mest positivt trots allt även om jag förstås kommer sakna folk häruppe i norr.

Jag tänker fortfarande men det får nog stanna vid just tänkande innan jag verkligen fattar vad det handlar om. Det blir mest fair så. Punkt slut.

Joggade tidigare ikväll med mamma föresten, det var riktigt nice. Roligt med sällskap också. Hon och jag är ett bra team:) så snällt att jag får låna så mkt kläder och sånt också, för att inte tala om hennes bil som jag lånade en hel del helgen som var. - Tack mamma, du är bäst! <3

Nu måste jag stänga ner datorn och borsta tänderna. Behöver samla energi inför morgondagen. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0