Jag är ett stolpskott

Hade tänkt att köra pump idag men klantig som jag är lyckades jag ta fel på tiden. Trodde det var 18.30 när det i själva verket var 17.30 - surt, som räven sa. Mkt surt känns det. Hela kvällen blir helt fel nu känner jag. Vet inte vad jag ska göra riktigt. Jag joggade igår (dissade stepmixen pga att det fina vädret) så det har jag inte riktigt lust med. Kanske ger mig ut och cyklar en sväng lr tar en promenad. Fan, hade verkligen sett fram emot att få köra pump idag alltså men, men...inte mkt att göra. Bara att bita ihop och komma igen.

På torsdag är det iaf pump igen och då tänker jag verkligen vara på plats i rätt tid, den saken är säker.
Drömde föresten en mardröm i natt också, riktigt obehagligt faktiskt. Undrar verkligen vad drömmen ville säga mig.

Har ingen motivation till att plugga heller så det tänker jag inte göra nu. Jag känner att jag måste ut och ta lite frisk luft. Ska ta med mig min mp3 också, det kommer att blir super. Måste göra av med lite energi, känner mig rätt rastlös.

Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0