Hemma!

Kom hem från fjälls för drygt två timmar sen. Det har vart riktigt skönt att få komma bort ett tag. Men nu när man är hemma igen springer allting ifatt. Måste ta tag i plugget betydligt mer samt börja fundera på hur jag ska göra i sommar med sommarjobb. Just nu är jag rätt sugen på att bara vara i sommar, resa och slappa. Det hade vart riktigt skönt. Vore underbart att bara få vara ledig de två månaderna innan jag börjar mitt sista läsår. Visst är det väl alltid bra att få in pengar också men just nu känns det mest "fair" mot mig själv att bara tillåta mig att få vara ledig hela sommaren. Har nog fullt upp med allt redan, vad gäller plugg och annat, hur ska jag då få energi och tid till att fixa med sommarjobb? Det känns verkligen inte som nån prio just nu.

Vad hade jag väntat mig egentligen? Förstår mig fortfarande inte på mina känslor. Det är som att jag omedvetet målar in mig själv i ett hörn hela tiden som jag sedan inte kan komma bort från. Varför bryr jag mig överhuvudtaget? Varför reagerar jag som jag gör när det är som det är. Varför får jag den här klumpen i magen? Lämna mig i fred!

Datorskärmen hemma hos min mamma verkar det va nåt krångel med för tillfället för den vill inte funka som den ska:( Det gillar jag inte. Hoppas den funkar senare ikväll. Behöver ha en fungerande dator för att jag dels ska skriva mitt anatomiarbete och dels för att kunna hänga med i denna galna värld. Just nu sitter jag vid min fars bärbara dator men snart måste jag kila hemåt och då kan jag inte använda denna dator mer.

En positiv sak är att jag har 50 spänn att hämta ut från polisstationen nu i dagarna p g a att jag lämnade in en tappad mobiltelefon förra veckan:)

En en negativ sak är att jag pinsamt nog glömde bort min goda vän Ylvas 21-årsdag:( Pinsamt och dåligt gjort av mig. - Grattis i efterskott Sötnos!

Nej, nu ska jag gå och göra nåt annat så mina tankar och känslor ändrar sig. För mkt negativt just nu känner jag. Snart sovdags också. Nattinatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0