En onsdag i Bredbyn

Har haft ledigt från Lian idag pga sjukdom, skönt. Inte att de är sjuka men jaa, ni fattar nog vad jag menar. Hade tänkt att plugga men eftersom det visade sig att Helena också var ledig idag har jag umgåts med henne ist, gäller ju att passa på då hon jobbar en hel del nuförtiden. Vi har iaf vart i Bredbyn och joggat + flygit drake, vilket var härligt. Vi åt korv och makaroner också och en god kanelkaka till efterrätt.

Nu ska jag och Helena fixa årets äggtillverkning. Måste dra härifrån nu då Helena vill att vi ska köra igång. Imorrn ska jag iaf vara på spaet 10-16, det kommer nog bli finemang det. På fredag ska jag vara där 12-17.

Blir fundersam på hur jag ska göra i helgen också. Har inte riktigt bestämt mig men jag har mina aningar vart de kan luta åt, behöver bara kolla upp lite saker först. Vill hinna träffa Ylva snart iaf den saken är säker. Maria har jag inte hört nånting ifrån så vi får väl se hur det blir med henne, vore ju kul att träffa henne också såklart men omständigheterna gör att det inte är det lättaste.

Nej, dags att gå nu. Ha de fint!

Kommentarer
Postat av: Sandra.E

Hallå! :) vi måste ses vännen. längtar efter dig! <3 puss

2010-04-16 @ 10:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0